طبیب برروی دستگاه یا صفحه مرورگر دیگری باز شده است، جهت استفاده از طبیب در همین محیط برروی دکمه زیر کلیک کنید.
طبیب طبیب
طبیب طبیب
سوالات متداول

در این صفحه می توانید به پاسخ سوالاتی که احتمالا هنگام استفاده از سرویس برای شما ایجاد می شود بپردازید. در صورت پیدا نکردن جواب سوال خود در این صفحه، همواره از طریق ایمیل salam@tabibb.ir با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول عمومی

طبیب در چه پلتفرم هایی ارائه شده است؟
طبیب با توجه به نیاز کاربران محترم، در تمام گوشی های هوشمند (اندروید و IOS) قابل نصب می باشد.

آیا طبیب در شبکه های اجتماعی هم فعالیت دارد؟
بله، شما می توانید با نام @tabibb.ir در شبکه های اجتماعی ما را دنبال فرمایید.

آیا مشاوران در طبیب شماره نظام مربوطه دارند؟
بله، تمامی مشاورین طبیب دارای کد نظام می باشند و مدارک صلاحیتی حرفه ای آنها قبلا توسط طبیب بررسی و تایید گردیده است.

آیا میتوان طبیب را به عنوان اورژانس در موقع ضررورت استقاده کرد؟
کاربران باید توجه داشته باشند، پلتفرم طبیب برای استفاده و ارایه خدمات در صورت رخداد موارد اورژانس پزشکی، اورژانس اجتماعی و هر مورد اورژانسی دیگر یا مواردی که در آن حضور فیزیکی متخصص و یا معاینه بالینی یا اندازه گیری علایم حیاتی نیاز باشد، ایجاد نشده و در این موارد خدماتی ارائه نمی کند.

آیا بدون اینترنت می توانم مشاوره بگیرم؟
خیر، دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و در بستر اینترنت می باشد.

آیا میتوان مشاوره حضوری هم رزرو کرد؟
در طبیب امکان دریافت مشاوره فقط به صورت آنلاین از طریق تماس صوتی، تصویری و چت در حوزه پزشکی و یا سلامت می باشد.

هزینه مشاوره بر چه مبنایی محاسبه شده است؟
کلیه هزینه مشاوره ها توسط مشاورین طبیب تعیین می گردد و مشاورین همواره حق تغییر مبالغ مشاوره را در طول زمان برای خود محفوظ دارند.

هزینه تماس های مشاوره به چه صورتی محاسبه می شود؟
تمامی تماس های صوتی و تصویری جلسات مشاوره طبیب از طریق سیستم تماس امن درون برنامه ای طبیب صورت می پذیرد و در صورت خاموش بودن هرگونه فیلترشکن، هزینه اینترنت آن به صورت نیم‌بها محاسبه خواهد گردید.

امکان تغییر روز یا ساعت رزرو امکان پذیر میباشد؟
در صورت انتخاب روز و ساعت اشتباه، مسئولیت بر عهده خود کاربر است و امکان اصلاح وجود ندارد.

چه اطلاعاتی هنگام مشاوره در اختیار متخصص قرار می گیرد؟
با توجه به رعایت موارد حریم خصوصی کاربران، صرفا اطلاعات وارد شده پرونده مشاوره فعلی کاربر و نام کاربر در طبیب برای متخصص قابل رویت خواهد بود و اطلاعات خصوصی کاربر شامل پرونده مشاوره های پیشین و یا شماره تلفن کاربر برای متخصص قابل رویت نخواهد بود.

اگر مشاور، جلسه مشاوره را پذیرش نکند هزینه مشاوره چگونه محاسبه می شود؟
در صورت عدم پذیرش مشاور طی زمان تضمین شده، وجه مشاوره به صورت خودکار به کیف پول شما عودت داده می شود و شما میتوانید درخواست خود را مجددا ثبت نمایید و یا از طریق مشاور دیگری خدمات دریافت نمایید.

اگر از مشاوره ناراضی بودم به چه طریقی وجه خود را پس بگیرم؟
درصورت نارضیاتی از مشاوره انجام شده می توانید درخواست خود را به refund@tabibb.ir اعلام نمایید تا پس از بررسی توسط کارشناسان ما، مبلغ مشاوره به کیف پول شما عودت داده شود.

آیا محدودیت بانکی برای شارژ حساب کاربری وجود دارد؟
خیر، شما می توانید همواره با هر کارت بانکی (مطعلق به خود)، حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

چگونه حساب کاربری خود را شارژ کنم؟
کاربران همواره میتوانند با مراجعه به قسمت کیف پول، حساب کاربری خود را به میزان مورد نیاز از طریق کارت های مجاز بانکی شارژ نمایند.

آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟
بله، از طریق مراجعه به قسمت حساب کاربری میتوانید درخواست تغییر شماره موبایل را دنبال نمایید.

سوالات متداول مشاوران

آیا شماره تلفن مشاور در معرض دید کاربر قرار می گیرد؟
خیر، طبیب هموراه به حریم خصوصی طرفین احترام گذاشته و اخذ شماره موبایل صرفا جهت تکمیل سیستم حساب کاربری می باشد.

آیا عضویت در طبیب برای مشاوران هزینه ای دارد؟
خیر، عضویت به عنوان مشاور در این پلتفرم کاملا رایگان است.

چگونه به عنوان مشاور در طبیب عضو شویم؟
جهت ثبت نام به عنوان مشاور، کافیست پس از ثبت نام به عنوان متخصص از طریق بخش ثبت نام، اطلاعات هویتی و صلاحیتی درخواستی را ارسال نمایید تا حساب متخصص شما پس از بررسی توسط کارشناسان فعال شود.

آیا آیا امکان کنسل کردن وقت قبلی برای مشاوران وجود دارد؟
مشاور میتواند به صلاح دید خود، وقت قبلی را در هر زمان لغو کند ولی این عمل باعث امتیاز منفی در پلتفرم خواهد شد.

آیا آیا امکان عودت وجه مشاوره به کاربر وجود دارد؟
بله، هنگام بستن مشاوره هموراه اخذ و یا عودت وجه به انتخاب مشاور می باشد.

اگر در زمان پذیرش، بیمار آنلاین نباشد هزینه مشاوره چگونه محاسبه می شود؟
هنگام پذیرش مشاوره، پیامک پذیرش برای بیمار ارسال می گردد و در صورت عدم آنلاین شدن کاربر طی حداقل نیم ساعت تعیین دریافت وجه و یا عودت وجه به حساب کاربر به تشخیص مشاور می باشد.

آیا می توانیم در وضعیت اضطراری خود را از دسترس خارج کنیم و یا در دسترس باشیم؟
بله، تغییر وضعیت شما از حالت در دسترس به حالت عدم دسترس به سادگی امکان پذیر است.

آیا امکان حذف حساب مشاور بعد از ثبت نام وجود دارد؟
بله، در هر زمان که بخواهید می توانید با اعلام به طبیب حساب مشاور خود را حذف نمایید.

درباره طبیب

طبیب پلتفرم آنلاین ارائه خدمات ویزیت و مشاوره آنلاین حوزه پزشکی و روانشناسی به صورت متنی، صوتی و تصویری می باشد.

کاربران از طریق برنامه طبیب می توانند در هر ساعت از شبانه روز با موبایل یا کامپیوتر های شخصی خود به مشاوره با متخصصین برجسته و انتخاب شده طبیب بپردازند. از سوی دیگر طبیب به متخصصین و مشاوران حوزه سلامت اعم از پزشکان، روانشناسان و پیراپزشکان این امکان را می دهد که به راحت ترین روش ممکن به ویزیت و مشاوره‌ آنلاین کاربران بپردازند.

نماد های طبیب

تمام حقوق مادی و معنوی برای مایرا دیجیتال محفوظ میباشد
تمام حقوق مادی و معنوی برای مایرا دیجیتال محفوظ میباشد
طبیب در شبکه های اجتماعی:
طبیب در شبکه های اجتماعی: